Ogłoszenie o pracę
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko technika ds. obsługi sekretarsko-biurowej w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego.
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8.
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie obsługi sekretarsko-biurowej,
• kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do poszczególnych Wydziałów Komendy Rejonowej Policji Warszawa III,
• przygotowywanie dokumentacji do wysyłki,
• obsługiwanie poczty elektronicznej.
Kogo poszukujemy?
Wymaganie niezbędne: wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące w obszarze sekretarsko-biurowym.
Pozostałe wymagania niezbędne:
• dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
• umiejętność organizowania pracy własnej,
• umiejętność obsługi komputera,
• komunikatywność,
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięczne na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
Co oferujemy?
• dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
• dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
Dostępność:
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Warunki pracy:
• praca administracyjno – biurowa,
• praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dobowego wymiaru czasu pracy,
• naturalne i sztuczne oświetlenie,
• budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
• w budynku nie znajduje się winda. Dodatkowe informacje:
• oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
• nie rozpatrzymy oferty, które nie będą podpisane. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
• nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
• nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert,
• nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,
• zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
• złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
• Uwaga: List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane,
• oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone,
• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
• jednocześnie kandydaci niezakwalifikowani- nie spełniający kryteriów formalnych nie będą powiadomieni telefonicznie ani pisemnie
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• test wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 47 72 393 47.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
• CV i list motywacyjny,
• kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
• kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
• kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
Aplikuj do: 14 marca 2023 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie „Technik Zespół Prezydialny” na adres: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III ul. Opaczewska 8 02-368 Warszawa Dokumenty należy złożyć do dnia 14.03.2022 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8,
• Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.krp3@ksp.policja.gov.pl,
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,
• Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III,
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.