Ogłoszenie o pracę
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III poszukuje kandydatów/kandydatek w zastępstwie na stanowisko Archiwisty Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8
Zakres obowiązków:
przyjmowanie materiałów archiwalnych do składnicy akt, w tym formalne i merytoryczne sprawdzanie prawidłowości przygotowania teczek archiwalnych pod kątem kwalifikacji spraw, poprawności sporządzenia spisu akt przekazanych, zgodności ilościowej i rzeczowej,
ewidencjonowanie zbiorów archiwalnych, brakowanie, udostępnianie,
sporządzanie spisów akt przekazanych, ewidencji wypożyczeń materiałów i zasobu archiwalnego,
prowadzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego E-Archiwum zgodnie z wytycznymi.
Kogo poszukujemy?
Wymagania niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe /staż pracy : co najmniej 6 miesięcy w obszarze dotyczącym archiwizacji.
Pozostałe niezbędne wymagania:
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych w celu jego uzyskania,
umiejętność organizowania pracy własnej,
umiejętność obsługi komputera,
komunikatywność,
posiadanie obywatelstwa polskiego,
korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku w przedmiotowym zakresie,
wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Warunki pracy:
praca administracyjno – biurowa,
praca przy monitorze ekranowym,
naturalne i sztuczne oświetlenie,
praca w wymuszonej pozycji ciała,
budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
budynek bez windy.
Dodatkowe informacje:
wszystkie dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
nie rozpatrzymy oferty, które nie będą podpisane - dotyczy to też uzupełnienia ofert,
nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie - dotyczy to też uzupełnienia ofert,
nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie - dotyczy to też uzupełnienia ofert,
nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,
zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
Uwaga: List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane,
oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone,
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo,
Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadomieni telefonicznie ani pisemnie.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
rozmowa kwalifikacyjna
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 47 72 393-47
Twoja aplikacja musi zawierać ( dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny,
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ,
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Aplikuj do: 7 kwietnia 2023 roku.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie „zastępstwo ARCHIWISTA” na adres:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
ul. Opaczewska 8
02-368 Warszawa
Dokumenty należy złożyć do dnia 7.04.2023 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8,
Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.krp3@ksp.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
prawo do usunięcia danych osobowych,
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.